Daniela Costi

  Brand Manager Arctic

Cu o experiență de peste 10 ani în Brand Management, Daniela Costi și-a început cariera la GOLDEN BRAU, ocupându-se de relansarea mărcii (elaborarea strategiei, implementarea și evaluarea campaniei din punct de vedere al ambalajului, comunicare, produs) și obținând a 2-a poziție în segmentul mainstream, depășind marca concurentului direct, Bergenbier. A continuat ca SENIOR BRAND MANAGER pentru CIUC PREMIUM. În 2016 a preluat funcția de Marketing Manger la Kamis Condimente (McCormick), unde a dezvoltat și lansat 12 noi produse (condimente și amestecuri de mirodenii), împreună cu o gamă dedicată de produse pentru aditivi alimentari pentru dulciuri. De asemenea, a redefinit ambalajul pentru marca Kamis (130 de produse) pentru a ridica imaginea mărcii.
Din 2017 este Brand Manager în cadrul Arctic.
Realizări principale:
– Poziționarea mărcii noi pentru Arctic în ceea ce privește identitatea, poziționarea, comunicarea și designul noului produs.
– Dezvoltarea de noi categorii lansate recent prin campanii care evidențiază beneficiile tehnologiei și ale produsului
– Intrarea pentru prima dată în domeniul CSR cu brandul Arctic printr-o campanie în parteneriat cu un ONG, MagiCamp