Program

TOP 100 BRANDURI ROMÂNEȘTI

25 Septembrie, 09:00 – 13:30

09:00 - 10:00

Înregistrare participanți

10:00 - 10:30

Branding de țară de la idee la implementare

David Saranga, Ambasador al Israelului în România

10:30 - 11:30

De ce iubim brandurile?

Relația cu brandurile care ne înconjoară este dictată tot mai mult de emoții, dar pentru a face pasul de la utilitate la statutul de "love brand" este nevoie de ceva în plus. La nivel global există branduri iubite fără rezerve de mulți consumatori, dar care branduri românești au cele mai mari șanse să atingă acest statut și cum pot face asta?

Teme de discuție

- Branding emoțional
- De la tactici eficiente la o strategie coerentă
- Viziune pe termen lung versus câștiguri pe termen scurt
- Tradiție versus inovație

Speakeri

Călin Clej, Head of Marketing, Capability Development & Sustainability Director Cris-Tim
Doru Rusănescu, Head of Sales & Marketing, Electric Castle
Tudor David, Director Marketing, Farmec

11:30 - 12:00

Pauza de cafea

12:00 - 13:00

New Generation

Tinerii vin tot mai tare din urmă nu doar cu idei originale de business, ci și cu branduri puternice, pe care le impun în piață prin inovație, perseverență și hotărârea de a cuceri inimile consumatorilor. Cum va arăta peisajul brandurilor românești de mâine?

Teme de discuție:

- Branding pentru mileniali
- De la local la național
- Digital branding
- Construirea de la zero a unui brand

Speakeri:

Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing, URBB
Bogdan Naumovici, Managing Partner, 23 Communication Ideas

13:00 - 13:30

EXCLUSIV

Lansarea topului și a anuarului "Cele mai puternice 100 de branduri din România", clasament rezultat în urma studiului realizat pentru Biz de compania de cercetare Unlock Market Research.